4 книжки для тих, хто планує вихід на нові ринки

Попереду залишається ще один місяць літа. Сподіваємось, ви вже були у відпустці або ж збираєтесь перепочити. Якщо ж ні – радимо це зробити, оскільки попереду на нас чекає гарячий бізнес-сезон, сповнений великою кількістю цікавих подій та нових проектів.

Ну а поки гаряче лише на вулиці, а не у ваших офісах, пропонуємо вам присвятити відносно спокійний час підготовці до нового сезону та вивченню літератури з даного списку. Впевнені, інформація, викладена у даних книгах стане у нагоді вашому бізнесу та надихне на нові звершення.

 

Позиціонування. Битва за розуми

Автори: Ел Райс та Джек Траут

Теорія позиціонування, розроблена Елом Райсом та Джеком Траутом  наприкінці 70-х років ХХ сторіччя, і досі залишається основою основ для маркетингової діяльності компанії. За цей час дана книга стала своєрідною біблією фахівців з реклами та комунікацій.

У живій формі, на прикладі кейсів з американського ринку тих часів, автори розповідають про важливість чіткого позиціонування компанії та її продуктів в очах споживачів на тлі висококонкурентного ринку.

І хоча, дана книга вперше побачила світ у 1980 році, це не заважає ідеям, які закладені у даній теорії, залишатися актуальними і сьогодні. Однозначний «must read» для тих, хто шукає своє місце під сонцем зарубіжних ринків.

 

Продається все. Джефф Безос та ера Amazon

Автор: Бред Стоун

“Можна працювати довго, можна працювати тяжко, можна працювати головою, але в Amazon неможливо вибрати тільки два варіанти з трьох” – Джефф Безос, засновник Amazon

Мабуть, наведена вище цитата є одним із головних секретів успіху компанії. Створена у 1994 році невелика онлайн-книгарня сьогодні стала «магазином всього», а її засновник цього року випередив Білла Гейтса за сумою особистих статків.

Цікава та терниста історія успіху компанії та людини, шлях через кризу та зневіру, запекла боротьба з конкурентами – у книзі «Продається все» ви знайдете все це та навіть більше.

Книгу можна читати у якості хорошого та цікавого роману без жодних зобов’язань, а можна – озброївшись олівцем, виділяючи важливі речі, які можуть стати у пригоді вашому бізнесу. Крім того, цікаво буде і тим, хто збирається вести активність у сфері e-commerce – вийде такий собі екскурс у історію одного із найбільших торгівельних онлайн-майданчиків.

 

Бізнес з нуля. Метод Lean Startup для швидкого тестування ідей і вибору бізнес-моделі

Автор: Ерік Ріс

Експортна діяльність, вихід на новий ринок – це справжній стартап всередині вашого бізнесу, стартап, з усім позитивними та негативними аспектами цього поняття. Тож ми просто не могли оминути увагою дану роботу Еріка Ріса, американського підприємця та піонера руху «бережливий стартап».

Інвестиції та капітал, бізнес-плани, бізнес-моделі, чіткі фінансові прорахунки – навіть наявність всіх цих факторів не гарантує вашому бізнесу успішного старту. Основною причиною цього, на думку Еріка, є «невизначеність середовища», у якому живе стартап. На початку свого існування, стартап має бути гнучким та мобільним, швидко перевіряти гіпотези своїх засновників. Все це і є основою для ідеї «бережливого використання ресурсів».

Які головні фактори, що впливають на успіх стартапу, навіщо бізнесу потрібні сталі інновації та як вести їх облік, особливості управління стартапом та багато інших корисних речей ви можете знайти саме у цій книзі.

І нехай власників вже функціонуючого бізнесу не відлякує формулювання «бізнес з нуля» – методи та підходи, викладені Еріком Рісом, будуть корисні усім підприємцям, а особливо тим, які збираються виходити на ринки інших країн.  

 

Від хорошого до величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші – ні

Автор: Джим Коллінз

Чому одні компанії просто працюють та приносять скромні статки своїм власникам, а інші – виходять на світову арену, завойовуючи статус легендарних? На це питання дає відповідь Джим Коллінз, бізнес-консультант та дослідник у сфері менеджменту. Разом з командою він витратив близько 10 років на аналіз компаній, їх класифікацію та виявлення факторів, що впливають на їх успіх та зростання.

Команда Джима відібрала 11 відомих брендів, таких як Philip Morris, Gillette, Kimberly-Clark. Для кожної такої компанії було знайдено компанію-аналог, яка працювала у тій же ніші, мала схожий продукт, але не досягла масштабів успіху конкурента. В процесі порівняння було визначено ряд факторів, які і відрізняють просто хороші компанії від величних.

Книга розповість нам про ці фактори, дасть поради стосовно організації управління в команді та принципів ведення бізнесу. «Від хорошого до величного» однозначно варто прочитати всім, хто прагне закріпити свій бізнес на міжнародному рівні.

Маєте зауваження, коментарі або ж побажання? Зв’яжіться з нами: education@epo.org.ua