Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом

Більше навчальних програм Офісу з просування експорту

Освіта для експортерів

Безкоштовно

Участь у програмі фінансується за рахунок державного бюджету України. Учасники програми самостійно забезпечують лише логістичні витрати, витрати на проживання та харчування під час участі в заходах програми.

Ефективно

Під час занять, кожному учаснику програми буде надана можливість провести коротку консультацію з експертами програми щодо будь-яких питань в контексті експортної діяльності, та отримати поради, що стосуються вашого бізнесу або проблеми.

Результативно

В рамках освітніх семінарів, учасники отримають чітке розуміння про те, як підготуватись до експорту «на Українській стороні», та до чого треба бути готовими при здійсненні формальних процедур.

Опис програми

Експортна Академія – це спеціалізована освітня програма для українських підприємців, створена Офісом з просування експорту спільно з провідними експертами в ключових сферах міжнародної торгівлі. Завдання Експортної Академії – забезпечити українських експортерів необхідним обсягом знань щодо експортних операцій та процедур, що охоплюють найважливіші юридичні, логістичні та фінансові аспекти зовнішньоекономічної діяльності.

Програма розроблена із врахуванням потреб компаній, та складається із серії живих семінарів та онлайн-матеріалів, доступних для учасників будь-де та будь-коли. Ви можете обрати для навчання лише обрані теми, за якими цікаво прослухати лекцію, або пройти програму повністю, та отримати сертифікат про проходження.

Під час занять, кожному учаснику програми буде надана можливість провести коротку консультацію з експертами програми щодо будь-яких питань в контексті експортної діяльності, та отримати поради, що стосуються вашого бізнесу або проблеми.

Для кого цей курс?

Ця програма розрахована на підприємців, що починають експортувати або вже експортують, та яким необхідна спеціалізована інформація про організацію експорту «на Українській стороні». Спільно з експертами програми, час на пошук правильного рішення скорочується до лекції або індивідуальної консультації, що дозволяє ефективніше підходити до процесу експорту та обходити типові помилки.

В чому перевага цього курсу?

В рамках освітніх семінарів, учасники отримають чітке розуміння про те, як підготуватись до експорту «на Українській стороні», та до чого треба бути готовими при здійсненні формальних процедур.

Програма включає

10 навчальних семінарів та інформаційних матеріалів, що включать відеозаписи подій, матеріали лекцій та посібники для проходження курсу;

час для консультацій з експертами програми щодо будь-яких питань в контексті експортної діяльності вашого підприємства;

нетворкінг на заходах програми з підприємцями, які можуть допомогти вам власним досвідом та знаннями;

ексклюзивний доступ до розширених навчальних матеріалів, статей та відео-контенту.

Програма курсу

Нижче наведено перелік тем семінарів та попередній графік проведення подій. Зверніть увагу – навчання проходить у м. Київ. Тривалість кожного семінару – до 3х годин.

10 жовтня – Семінар №1 «Дорожня карта експортної діяльності»

16 жовтня – Семінар №2 «Основи маркетингу та аналіз ринку»

17 жовтня – Семінар №3 «Вимоги доступу на ринки»

21 жовтня – Семінар №4 «Ефективна фінансова комунікація у підтримці експорту»

22 жовтня – Семінар №5 «Юридичні аспекти експорту»

24 жовтня – Семінар №6 «Логістика та страхування»

28 жовтня – Семінар №7 «Електронна комерція (eExport) – Основи. Платформа ETSY»

29 жовтня – Семінар №8 «Електронна комерція (eExport): платформи EBAY та SHOPIFY»

10 листопада – Семінар №9 «Принципи сталого розвитку в експортній діяльності»

12 листопада – Семінар №10 «Зони вільної торгівлі: доступні ринки»

Тестування та сертифікація

Для учасників, що відвідають всі семінари програми, ми даємо можливість отримати сертифікат про проходження навчання від імені Державної Установи «Офіс з просування експорту України».

Умови участі

Участь у програмі фінансується за рахунок державного бюджету України. Учасники програми самостійно забезпечують лише логістичні витрати, витрати на проживання та харчування під час участі в заходах програми.

Учасник, що заповнює Реєстраційну форму:

1. Має бути громадянином України.

2. Повинен бути працевлаштованим на підприємстві та займатися питаннями зовнішньоекономічної діяльності.

3. Підприємство, на якому працює Учасник, має бути офіційно зареєстроване в Україні.

Зверніть увагу:

При невідповідності вищезазначеним умовам та/або в разі надання неправдивої інформації про себе в Реєстраційній формі, ДУ «Офіс з просування експорту» має право відмовити в Реєстрації на програму.

Через обмежену кількість місць у залі, реєстрація на семінари програми відбуватиметься в порядку черги.

Експерти програми

Перелік ключових експертів в процесі оновлення.

ДМИТРО ШВЕЦЬ

  • Викладач курсу "Стратегія виходу на глобальні ринки" Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs]
  • CEO компанії Start Global
  • Співзасновник освітнього проекту n.cubator
  • 20-річний досвід роботи в міжкультурному діловому середовищі
  • 5-річний досвід роботи в експортному консалтингу
  • 11 років розвитку власної компанії з експорт консалтингу Start Global
  • 3 роки досвіду міжнародної корпорації

АНДРІЙ ВАРЦАБА

ТЕС Фонд

Експерт з надзвичайним досвідом у здійсненні ЗЕД, у тому числі у таких напрямках як: пошук закордонного партнера; агромаркетинг – орієнтація на експорт; SWOT-аналіз готовності до експортної діяльності; розвиток експортної діяльності; техніка проведення переговорів з елементами психоаналізу.

ГАЛИНА ПЕРЕПЕЛИЦЯ

Сертифікований консультант з експорту до ЄС, консультант та тренер з питань відповідності продукції вимогам ЄС. Міжнародний досвід роботи на ринку Балканських країн. Розробниця навчальних програм, тренінгів та друкованих виданнь з питань експорту. Досвід співпраці з проектами USAID, GIZ, UNDP, Helvitas Corporation, GGF та інші.

ОКСАНА АНДРОЩУК

МBA University Nice Sofia Antipolis, кандидат економічних наук, інтелектуальный партнер KMBS( Kyiv Mohyla Business School), викладач в  KMBS и KBS (Kiev Business School) член національної ради реформ  цільової команди «Податкова реформа»  Міністерства фінансів  України. Автор Кейсів з фінансового та операційного менеджменту, триразовий переможець Всеукраїнського конкурсу ситуаційних вправ, член комісії з оцінки кейсів в рамках конкурсу CEUME. Працюючи в IFC (World bank) провела десятки відкритих семінарів для членів наглядової ради і директорів з питань «Корпоративного управління та фінансового менеджменту». Фінансовий директор з 15-ми річним досвідом роботи з лідерами ринку IT, e-commerce, управління готелями. Член і спікер клубу фінансових директорів України, автор ряду практичних статей по Управлінському обліку, Організації фінансів, Вартості компанії.

ОЛЕНА ТКАЧЕНКО

Керуючий партнер юридичної фірми «Кайрен», адвокат, медіатор. Має 15 років юридичного досвіду.

  • З 2015 року - Юридична фірма «Кайрен», керуючий партнер, адвокат, медіатор
  • 2010 – 2015 – Юридична фірма «Паритет», керуючий партнер / партнер / радник, адвокат
  • 2008 – 2009 – Юридична фірма «Арцингер і Партнери», радник / старший юрист, адвокат
  • 2007 – 2008 – ТОВ «Істван», старший юрист, адвокат
  • 2003 – 2007 – Корпорація «Інтерпайп», старший юрист, адвокат.

ОКСАНА ЯНКО

Партнер з розвитку бізнесу і консультант з управління ланцюгами поставок Interenergostav Corp.s.r.o., Kaisen Electric ltd. та Ledine Sviesa ltd.

Експерт напрямків: логістика, зовнішньоекономічна діяльність, логістичний аудит, управлінський консалтинг по створенню підприємств і управління ланцюгами поставок, управління постачальниками і підрядними організаціями, troubleshooting.

Має більше 15 років досвіду у ЗЕД.

ЮЛІЯ ПАВЛЕНКО

Директор Департаменту міжнародних операцій Укрпошта

  • У жовтні 2016 приєдналася до команди Укрпошта, де відповідає за розвиток нових каналів міжнародної доставки і розвитку нових сервісів;
  • Ініціатор і драйвер проекту E-Export Program, який в цьому році отримав одразу 2 поштових Оскара - Would Post and Parcel Award;
  • Багатий досвід в маркетинг-групи OS-Direct, яка обслуговувала ключові каталожні транскордонні компанії (наприклад, Bonprix);
  • Займала посаду Директора Української асоціації директ-маркетингу, яка об'єднувала 35 предствителей галузі віддаленої торгівлі, поштової логістики, директ-маркетингу;
  • Займала посаду Директора з маркетингу в ТОВ Нова пошта Інтернешнл;
  • Булачастиноюкоманди організаторів Ukrainian E-commerce Congress, Ukrainian E-commerce Awards, Ukrainian E-commerce Expo.

КАТЕРИНА ВІТКОВСЬКА

Автор та ведуча практичного курсу Прокачай Etsy та сайту про handmade бізнес та Etsy CBIZ.CLUB. Свій магазин на Etsy відкрила у 2014 році. З 2015 року допомагає майстрам зрозуміти клієнтів на міжнародному ринку, налаштувати канал продажів, масштабувати проекти та заробляти у стабільній валюті;

  • За інструкціями з сайту відкрито близько 3000 магазинів, авторський курс з налаштування продажів на Etsy пройшли близько 500 майстрів із різних країн світу;
  • Є засновником однієї з найчисельніших та найбільш дружелюбної facebook групи для майстрів Сотвори свой бизнес!, де більше 22,5  тис. майстрів з 97 країн світу допомагають один одному з питань міжнародних продажів.

ОЛЕГ БІЛОНОГИЙ

Незалежний консультант і продавець на eBay, засновник спільноти Ebay & PayPal Pro – СНД;

  • Успішно займається продажами на eBay c 2015 року;
  • Засновник одного з найбільшого співтовариства eBay-селлером на просторах СНД;
  • Консультант з просування брендів і товарів на майданчику eBay.

ЄВГЕН СОЗАНСЬКИЙ

Засновник компанії Xtheta management & merchandising, що спеціалізується на проектах e-commerce в США і Західній Європі. Сьогодні Xtheta M. & M. - міжнародна компанія c центральним офісом в Ірландії і співробітниками в 6 країнах світу, нагороджена статусом Shopify Experts і входить в число кращих партнерів провідної e-commerce платформи Shopify. У 2018 році компанія була визнана кращою компанією, що розробляє Shopify e-commerce проекти за версією рейтингового агентства DesignRush. З 2017 року компанія реалізувала більше 100 проектів по виходу українських підприємців на міжнародні ринки, працюючи в Україні під торговою маркою Xtheta Consulting.

АЛІНА СЕВАСТЮК

Консультантка Фонду підтримки реформ в Україні

СІРІЛЬ ЮГОН (CYRILLE HUGON)

Кваліфікований юрист, Магістр з права Королівського коледжу Лондона (LLM, Trade law and Human rights), відповідає за інтеграцію соціальної складової сталого розвитку у Шведській торговій колегії (National Board of Trade Sweden)

АМЕЛІ КВАРНСТРЕМ (AMELIE KVARNSTROMÖM)

Радник з політики у сфері торгівлі та сталого розвитку у Шведській торговій колегії (National Board of Trade Sweden), урядовому агентстві Швеції з міжнародної торгівлі.

ЕММА ВАЛЛФЕЛТ (EMMA WALLFELT)

Радник з політики у сфері торгівлі у Шведській торговій колегії (National Board of Trade Sweden), сервіс «Швеція – відкритi ворота торгівлі», єдиного інформаційного центру, що створений шведським урядом для іноземних компаній, зацікавленим у експорті до Швеції та країн ЄС.

КЛАВДІЯ ШЕВЕЛЮК

Клавдія Шевелюк, консультантка зі сталого розвитку, засновниця агенції змін Responsible Future. Має 14 років досвіду роботи на управлінських посадах в галузі B2B в провідних юридичних фірмах і групах компаній та успішний досвід запуску нових брендів і продуктів на ринку України. Спільно з партнерами з Естонії і Швеції сьогодні Клавдія консультує провідні українські і прибалтійські компанії та міжнародні організації з питань запровадження стратегій, політик і програм сталого розвитку, а також розробляє нефінансові звіти, допомогає проаналізувати життєвий цикл і розробити програми із залучення зацікавлених сторін. Клавдія є національною консультанткою Програми розвитку ООН (ПРООН) з он-лайн освіти для сталого розвитку і авторкою он-лайн курсу «Сталий розвиток: нова філософія мислення» на Відкритому університеті Майдану. Вільно володіє англійською, шведською, німецькою мовами.

Програма розроблена Офісом з просування експорту за підтримки Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.