Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом

Тільки плануєте експортувати? Перегляньте курс для підприємців

Creative Export Ukraine: START

Більше навчальних програм Офісу з просування експорту

Освіта для експортерів

Безкоштовно

Програма фінансується Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку і співробітництва). Учасники не сплачують жодних внесків за участь у програмі, лише покривають логістичні витрати.

Дистанційно

Програма поєднує он-лайн навчання та живі семінари з провідними міжнародними експертами та розгляд конкретних кейсів компаній-учасниць. Всього 4 години на тиждень дистанційного навчання та 1 живий семінар на місяць — і практичні навички в експорті вам гарантовані!

Ефективно

Вирішення ваших проблемних питань в експортній діяльності спільно з менторами програми, по завершенню — готовий експортний план підприємства, нові потенційні партнери та безкоштовна участь у колективному стенді на Tallin Design Festival. Програма апробована на європейських компаніях та адаптована до українського середовища.

Для кого цей курс?

Креативним підприємцям, менеджерам зовнішньоекономічної діяльності, управлінцям креативного бізнесу, які безпосередньо залучені в розробку стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства на основі комплексного вивчення і аналізу зовнішніх ринків, співвідношення попиту і пропозиції, поточних і перспективних планів розвитку підприємства з урахуванням прийнятного рівня ризику.

 

В чому перевага цього курсу?

Курс спрямовано на створення потужного міжнародного бренду, формування бази знань та навичок для вибору та аналізу ринку, розробку стратегічного експортного плану підприємства. Програма дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвід у веденні експортної діяльності, підкріплений реальними кейсами, домашніми завданнями, практикою та індивідуальними заняттями з експертами. По завершенню курсу, учасники зможуть компетентно, свідомо та професійно реалізовувати набуті знання під час ведення експортної діяльності на підприємстві.

 

Що передбачено?

15 освітніх модулів за темами: визначення цільового ринку, ціноутворення, вихід на нові ринки, захист інтелектуальної власності, формування міжнародного бренду, e-commerce, маркування, пакування, ліцензування та сертифікація продукції;

15 он-лайн сесій з менторами та експертами програми з індивідуальними консультаціями;

8 семінарів за участю тренерів програми в різних містах України;

доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання для учасників курсу;

участь в Tallinn Design Festival (Естонія), з можливістю презентації власного продукту на колективному стенді для пошуку нових контрагентів;

розробку міжнародного бренду та індивідуального експортного плану підприємства, враховуючи отриманні знання та консультації менторів;

нетворкінг на заходах програми у колі потенційних партнерів та представників бізнесу.

 

Програма курсу

Нижче – перелік основних тем курсу, по кожній з яких відбудеться вебінар з тренером та опубліковано відео-лекцію. За вибраними темами відбудеться живий семінар з тренером програми.

1. Як обрати правильний ринок для експорту вашого продукту

2. Що потрібно знати про ваш цільовий ринок

3. Як виходити на новий ринок

4. Як захистити власний товарний знак і бренд

5. Як дізнатись, чи потрібно змінювати товар/послугу відповідно до потреб обраного ринку

6. Пакування та маркування дизайнерських виробів для експорту

7. Як сформувати правильну ціну вашого товару

8. Як обрати правильні канали збуту

9. Як знайти контакти для роботи з обраним ринком

10. Як продавати свій бренд на міжнародному рівні

11. Як використовувати електронну торгівлю та різні онлайн-платформи для продажу

12. Що креативні підприємці повинні знати про технічні регламенти, стандартизацію, сертифікацію, митне законодавство та логістику під час здійснення експортної діяльності

13. Як працювати з агентами, дистриб'юторами та роздрібними торговцями. Що креативні підприємства повинні знати про ліцензування

14. Експортне планування та мінімізація ризиків, терміни окупності інвестицій

15. Як стати зіркою торгових виставок

 

Початок та тривалість навчання

17 жовтня 2018 року до 23:59 – завершення прийому заявок;

18 жовтня 2018 року – оцінювання заявок та вибір переможців конкурсу;

19 жовтня 2018 року – оголошення переможців конкурсу;

26 жовтня 2018 року – початок навчання та відкриття доступу до освітньої он-лайн платформи;

9–19 вересня 2019 року – відвідування Tallinn Design Festival;

31 вересня 2019 року – завершення навчання.

 

Сертифікація

Учасники програми, які успішно завершать навчання, будуть відзначені сертифікатом міжнародного зразку, верифікованим Інститутом Маркетингу Естонії.

 

ТРЕНЕРИ ПРОГРАМИ

ІНСТИТУТ МАРКЕТИНГУ

Tallinn Design Festival

По завершенню курсу, учасники рівня PRO матимуть можливість безкоштовно взяти участь в найгучнішій події прибалтійського регіону – XIV Tallinn Design Festival, яка об’єднає ключових гравців креативного сектору Прибалтики та Європи. Серед відвідувачів: професійні байєри, провідні дизайн-агентства та поціновувачі нових креативних трендів у дизайні на понад 20 основних та допоміжних локацій Фестивалю в столиці Естонії.

 

7 днів воркшопів та семінарів від провідних експертів креативних індустрій, виставки, покази мод та фешн-шоу;

місце на спеціальному колективному стенді для експозиції дизайн-виробів;

розробка інформаційної промо-кампанії, розміщення в офіційному каталозі Фестивалю;

промо-буклет з інформацією про учасників та їх продукції для передчасного пошуку потенційних партнерів;

місяць інтенсивної підготовки перед Фестивалем з менторами освітньої програми;

В2В зустрічі, корисні зв’язки, нетворкінг, ідейні заходи та неформальні зустрічі.

Програма розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Програма фінансується Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку і співробітництва).

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.