Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом

Більше навчальних програм Офісу з просування експорту

Освіта для експортерів

Безкоштовно

Програма фінансується Державним департаментом США (Emerging Donors Challenge Program Round Seven), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги). Учасники не сплачують жодних внесків за участь у програмі, лише покривають логістичні витрати.

Дистанційно

Програма поєднує онлайн навчання, офлайн інтенсиви та менторство з провідними міжнародними експертами. Всього 6 годин на тиждень дистанційного навчання та один 2-денний інтенсив на місяць – і Ви вже професійний консультант в сфері експортної діяльності.

Ефективно

Навчання проходитиме у форматі гейміфікації на базі реальних українських підприємств, і передбачається залучення до участі представників державного та приватного сектору в межах команд-учасників, що сприятиме кращому розумінню потреб бізнесу у сфері експортної діяльності та формуванню консалтингової спроможності у різних регіонах України.

Для кого цей курс?

Програма розрахована в першу чергу на осіб, які зацікавлені розпочати чи розвинуту свою професійну консультаційну діяльність. До навчання запрошуються приватні консультанти представники державних установ, регіональних адміністрацій, міських рад, агенцій розвитку, та особи, які працюють в сфері експорту і міжнародної торгівлі, та мають на меті допомагати українським підприємцям опановувати закордонні ринки та посилювати експортну спроможність.

В чому перевага цього курсу?

Це інтенсивна освітня програма, що дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвіду для здійснення консалтингової діяльності в сфері експорту, підкріпленого практичними завданнями, що виконуватимуться на базі реальних підприємств. По завершенню курсу, учасники зможуть компетентно, якісно та професійно надавати консультації підприємствам, що бажають розпочати або посилити свою експортну діяльність.

Що передбачено?

  • ● за результатами навчання Ви матимете покроковий план дій для започаткування та розвитку власної консалтингової діяльності чи експортно-консалтингової компанії;
  • ● 7 освітніх модулів, що прокачають Ваші навички в експортній та консультаційній діяльності;
  • ● 12 онлайн сесій з менторами та експертами програми з індивідуальними консультаціями для кожної команди;
  • ● 6 дводенних інтенсивів за участю міжнародних експертів з Естонії, Британії, Німеччини та Фінляндії, де Ви отримаєте максимум у доступному форматі;
  • ● доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання для учасників Програми;
  • ● реальні навики на реальних кейсах: виконання командами домашнього завдання відбуватиметься на базі малих та середніх підприємств 6 різних секторів, що дозволить учасникам отримати інструментарний досвід, а підприємству прискорити готовність до експорту;
  • ● міжнародний сертифікат за результатами навчання та успішного проходження курсу;
  • ● бонуси та подарунки командам-переможцям, що визначатимуться після кожного модулю;
  • ● доступ до закритої платформи для обміну досвідом, нетворкінгу та пошуку нових партнерств Export Education Community, що формується з-поміж учасників, випускників та експертів.

Програма курсу

Нижче — перелік модулей, кожен модуль складається з двох тем для розвитку експортних навичок та консультаційних. По кожному з яких запланований тренінг з лекційною частиною, практичне завдання та менторський супровід.

Експортні навичкиКонсультаційні навички
Модуль 1
Дослідження експортного потенціалу, аналіз потреб клієнта.Консультаційна спроможність та проектний менеджмент.
Модуль 2
Моделі виходу на ринок. Інструменти аналізу.Навички презентації та нетворкінгу. Основи управління проектами.
Модуль 3
Брендинг, маркетинг та сторітеллінг. Позиціонування. Вибір та вартість медіа каналів.Продажі та маркетинг консультаційних послуг на основі конкретних випадків. Бізнес сторітелінг.
Модуль 4
Аналіз бізнесу за допомогою цифрових інструментів. Цифрові продажі та онлайн маркетинг. Веб-аналітика: послідовності, канали, тестування, платформи. Веб для просування та продажу консалтингових послуг.
Модуль 5
Адаптація товару, дизайн послуг, ціноутворення на експортному ринку. Культурні особливості ринків: китайський, арабський, японський, європейський.Створення портфоліо послуг для експортно-консалтингової компанії. Аналіз шляху клієнтів, точки експозиції, систематизація процесів та ціноутворення.
Модуль 6
Управління ланцюгами поставок та міжнародна логістика. Міжнародні угоди, тарифи, ЗВТ, ІНКОТЕРМС. Міжнародні ярмарки та бізнес-місії.Робочі процеси та інструменти консультаційної компанії. Швидкий розвиток та пілотування нових послуг.
Модуль 7
Як знайти клієнтів? Лояльність клієнта та створення ефективних відносин. Ведення ключових клієнтів.Як продати консультаційні послуги? Перемовини, навички впливу.

Для кого цей курс?

Програма розрахована в першу чергу на осіб, які зацікавлені розпочати чи розвинуту свою професійну консультаційну діяльність. До навчання запрошуються приватні консультанти представники державних установ, регіональних адміністрацій, міських рад, агенцій розвитку, та особи, які працюють в сфері експорту і міжнародної торгівлі, та мають на меті допомагати українським підприємцям опановувати закордонні ринки та посилювати експортну спроможність.

В чому перевага цього курсу?

Це пілотна освітня програма, що дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвіду для здійснення консалтингової діяльності в сфері експорту, підкріпленого практичними завданнями, що виконуватимуться на базі реальних підприємств. По завершенню курсу, учасники зможуть компетентно, якісно та професійно надавати консультації підприємствам, що бажають розпочати або посилити свою експортну діяльність.

Що передбачено?

освітні онлайн-модулі за темами: аналіз та вибір ринків, вихід на нові ринки, визначення потреб клієнтів, маркетинг в експорті, навики консультування, навики презентації та пітчингу, управління проектами;

2 триденних оффлайн інтенсиви за участю тренерів програми у місті Києві;

1,5 місяці онлайн супроводу та менторської підтримки експертами програми;

доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання для учасників курсу;

реальні навики на реальних кейсах: виконання командами домашнього завдання відбуватиметься на базі малих та середніх підприємств, що дозволить учасникам отримати інструментарний досвід, а підприємству прискорити готовність до експорту;

міжнародний сертифікат за результатами навчання та успішного проходження курсу;

освітній бізнес-тур для команди-переможця на найбільшу подію Балтійського регіону у сфері маркетингу — Tallinn Marketing Week;

доступ до закритої платформи для обміну досвідом та пошуку нових партнерств Export Education Community, що формується з-поміж учасників, випускників та спікерів;

нетворкінг на заходах програми у колі потенційних партнерів та представників бізнесу.

Програма курсу

Нижче — перелік основних тем, по кожній з яких запланований тренінг з лекційною частиною, практичним завданням та онлайн сесією з ментором:

1. Дослідження експортного потенціалу

2. Вихід на зовнішні ринки

3. Аналіз потреб клієнтів

4. Консультаційна спроможність

5. Підготовка презентацій та пітчинг

6. Проектний менеджмент

Особливості навчального процесу

До участі в програмі буде відібрано 10 команд по 5 осіб із різних регіонів України. Всі команди після завершення відбору, отримають доступ до онлайн тренінгового центру та матимуть можливість познайомитися один з одним, тренерами та менторами.

Перша зустріч команд та триденний інтенсив з іноземними та місцевими тренерами відбудеться в жовтні місяці у м. Києві та передбачає лекційну складову, практичні заняття та завдання командам, яке вони виконуватимуть протягом наступних 1,5 місяці.

Кожна команда повинна обрати (самостійно або за допомогою менеджерів проекту) українську компанію-експортера, на базі якої буде здійснюватися виконання завдання.

На весь час дистанційної роботи за командою закріплюється ментор, який супроводжує навчальний процес в онлайн режимі та надає 2 години щотижневі консультації в форматі онлайн сесії. Також, паралельно з виконанням завдання, на освітній платформі команди отримуватимуть додаткові освітні матеріали.

Впродовж навчання команди вестимуть щоденник досягнень та отримуватимуть бали за активність і результативність — від компанії, на базі якої виконують завдання програми, та менторів. Бали будуть враховані при визначенні переможця програми.

У грудні відбудеться оффлайн інтенсив у м. Києві, де кожна команда презентуватиме результати свого навчання у форматі пітчингу, під час якого експерти нададуть персональні коментарі та рекомендації учасникам. За результатами навчання буде визначено та нагороджено команду-переможця.

Початок та тривалість навчання

11 жовтня 2019 року до 23:59 – завершення прийому заявок;

12 жовтня 2019 року – 17 жовтня 2019 року – оцінювання заявок та вибір переможців конкурсу;

18 жовтня 2019 року – оголошення переможців конкурсу;

22 жовтня – 23 жовтня 2019 року – перший оффлайн інтенсив у м. Києві та відкриття доступу до освітньої онлайн платформи;

Листопад – Грудень 2019 року – онлайн робота в командах у супроводі менторів;

12-13 грудня 2019 року – презентація та пітчинг фінальних робіт учасників програми, оголошення команди-переможця;

Грудень 2019 року – завершення навчання.

Презентація фінальних робіт, сертифікація та визначення переможця

У грудні 2019 року всі команди будуть презентувати та захищати фінальні роботи. За результатами навчання та пітчинг-сесії, журі (експерти та ментори проекту) визначить команду-переможця. Учасники програми, які успішно завершать навчання, будуть відзначені сертифікатом міжнародного зразка, верифікованим Інститутом Маркетингу Естонії.

Подорож до Естонії

Найуспішніша команда-учасник, яка буде визначена переможцем матиме можливість відвідати одну із найбільших подій Балтійського регіону у сфері маркетингу – Tallinn Marketing Week.

Tallinn Marketing Week – це:

10 міжнародних семінарів на гарячі маркетингові теми;

30 вітчизняних та міжнародних експертів з маркетингу;

100 нових ідей, які ви можете втілити в життя по завершенню фестивалю.

Команді-переможцю (до 5 учасників) програми у 100% обсязі будуть покриті наступні витрати

переліт на проживання у м. Таллінн;

квитки на обрані заходи Tallinn Marketing Week;

організаційні витрати на проведення освітнього-бізнес туру.

ТРЕНЕРИ ПРОГРАМИ
ІНСТИТУТ МАРКЕТИНГУ
ІНСТИТУТ МАРКЕТИНГУ

Особливості навчального процесу

Навчання учасників програми Train the Trainers в усіх форматах відбуватиметься виключно англійською мовою.

Учасник програми Train the Trainers повинен передбачити орієнтовно 6 годин на тиждень для проходження навчання та забезпечити вчасне і належне виконання домашніх завдань, а також участь у практичних семінарах в рамках Програми.

Під час навчання на закритій онлайн платформі для учасників програми Train the Trainers висвітлюватиметься вся інформація стосовно заходів, освітніх модулів та домашніх завдань, а також буде функціонувати чат учасників.

Навчання проходитиме у форматі гейміфікації, продовж кожного модулю учасники паралельно працюватимуть над навичками в експортній діяльності та навичками консалтингу. Один модуль вивчається впродовж одного місяця та передбачає: 2-денний офлайн інтенсив з іноземними тренерами,  лекційну складову, практичне завдання командам, які виконуються на базі реальних компаній, менторські сесії та груповий зворотній зв’язок за результатами модулю.

Кожна команда повинна обрати (самостійно або за допомогою менеджерів проекту) українські компанії у відповідному секторі на базі яких буде здійснюватися виконання завдання.

Впродовж навчання команди вестимуть щоденник досягнень та отримуватимуть бали, за активність і результативність, від компанії на базі якої виконують завдання та менторів. За результатами навчання та виконання домашніх завдань після кожного модулю буде формуватися рейтинг команд-учасниць та визначатиметься переможець.

Початок та тривалість навчання

  • ● 27 вересня 2020 року до 23:59 – завершення прийому заявок;
  • ● 28 вересня 2020 року – 29 вересня 2020 року – проведення інтерв’ю, оцінювання заявок та вибір переможців конкурсу;
  • ● 30 вересня 2020 року – оголошення переможців конкурсу;
  • ● 1 жовтня – 5 жовтня 2020 року - відкриття доступу до освітньої онлайн платформи;
  • ● 5 жовтня 2020 року – початок навчання;
  • ● 30 квітня 2021 року – завершення навчального процесу.

Інноваційний формат навчання

Задля отримання практичних навичок та реального консультаційного досвіду всі учасники проходитимуть навчання в унікальному форматі, зокрема:

  • Отримуй бали – вигравай змагання!

Після проходження кожного модулі результати команд оцінюватимуться та буде визначена команда-переможець. Додаткові бонуси та подарунки – стимул для навчання.

  • База навчання – реальні компанії!

Виконання завдань в рамках Модулів відбуватиметься на базі реальних українських компаній з різних секторів. Учасники отримають реальний практичний досвід за період навчання в 6 секторах.

  • Обмін досвідом через щоденники команд!

Весь процес навчання буде відображатися в персональних щоденниках команди, що будуть аналізуватися після кожного модулю. Такий підхід забезпечить потужний обмін досвідом серед самих учасників.

Сертифікація

Учасники програми, які успішно завершать навчання, будуть відзначені сертифікатом міжнародного зразку, верифікованим Інститутом Маркетингу Естонії.

I. Базові критерії участі у Програмі

До участі подаються сформовані команди складом із 5 осіб. Учасники команд повинні відповідати наступним критеріям:

  1. Аплікант має бути громадянином України;
  2. Аплікант повинен мати освіту не менше ніж рівня Бакалавріат
  3. Аплікант повинен мати достатній рівень володіння англійською мовою для вільного розуміння матеріалів курсу та спілкування з тренерами;
  4. Наявність досвіду від 2 років в сфері експорту, підприємницької діяльності чи консалтингу буде перевагою при відборі

Команди формуються за географічним принципом, відповідно всі учасники команди, мають представляти один регіон України.

В останню чергу будуть розглядатися особи, які направили заявку без команди. У разі, якщо їх буде відібрано до участі, вони будуть додані до існуючих команд.

IІ. Спеціальні критерії участі у Програмі

Участь у програмі – у першу чергу – надаватиметься сформованим командам із 5 осіб з одного регіону, апліканти якої відповідають базовим критеріям та наступним спеціальним критеріям:

  • Виявлено чітку мотивацію кожного з аплікантів;
  • Апліканти повинні працювати у сфері експортної діяльності, продажів, консалтингу;

Просимо враховувати, що завдання в рамках програми виконується на базі реальних підприємств з наступних секторів: креативні індустрії, фешн індустрія, IT, легка промисловість, харчова галузь. Буде перевагою, якщо команда матиме домовленісті із підприємствами щодо співпраці для виконання завдання в рамках програми. У разі потреби, відібраним до участі командам менеджери Програми допоможуть із пошуком підпримєства.

Увага! При відборі першочергове право зарахування надається командам, що брали участь у Пілотній програмі “Train the Trainers”, що була реалізована з жовтня 2019 по грудень 2019 року.

На конкурсній основі до участі в Програмі буде відібрано 10 команд по 5 осіб (всього 50 осіб) з 10 областей України.

Заявки на участь у Програмі приймаються до 23:59 за київським часом 27 вересня 2020 року.

IІI. Методологія оцінювання заявок

Перевірку заявок та відбір кандидатів здійснюватимуть представники Офісу з просування експорту та Інституту Маркетингу враховуючи встановлені критерії, реєстраційну заявку, та мотивацію апліканта. Мотивація аплікантів команди грає ключову роль у здійсненні відбору кандидатів.

28-29 вересня 2020 будуть проведені інтерв’ю англійською мовою для попередньо відібраних команд.

IV. Терміни подання заявок, графік відбору та інші положення програми

  • 27 вересня 2020 року до 23:59 – завершення прийому заявок;
  • 28 вересня 2020 року – 29 вересня 2020 року – проведення інтерв’ю, оцінювання заявок та вибір переможців конкурсу;
  • 30 вересня 2020 року – оголошення переможців конкурсу;
  • 1 жовтня – 5 жовтня 2020 року - відкриття доступу до освітньої онлайн платформи;
  • 5 жовтня 2020 року – початок навчання;
  • 31 квітня 2020 року – завершення навчального процесу;

Звертаємо Вашу увагу, що у часових рамках програми можливі зміни. У разі змін усі апліканти будуть поінформовані відповідно.

Витрати

Відібраним до участі кандидатам на Програму “Train the Trainers” покриваються у 100% обсязі наступні витрати:

  • Онлайн навчання, вебінари, інформаційні матеріали;
  • Участь в подіях програми;
  • Сесії з менторами та експертами програми;
  • Організаційні витрати на проведення навчальної програми.

V. Особливості реалізації програми

До участі в програмі буде відібрано 10 команд по 5 осіб із різних регіонів України. Всі команди після завершення відбору, отримають доступ до онлайн тренінгового центру та матимуть можливість познайомитися один з одним, тренерами та менторами.

Навчання учасників програми Train the Trainers в усіх форматах відбуватиметься виключно англійською мовою.

Впродовж навчання буде здійснюватися моніторинг активності учасників. У випадку виявлення невиконаних завдань, що передбачені навчальною програмою, учасники будуть виключені з навчальної програми. У такому випадку, місце займе інший учасник.

Учасник програми Train the Trainers повинен передбачити орієнтовно 6 годин на тиждень для проходження навчання та забезпечити вчасне і належне виконання домашніх завдань, а також участь у практичних семінарах в рамках Програми.

Під час навчання на закритій онлайн платформі для учасників програми Train the Trainers висвітлюватиметься вся інформація стосовно заходів, освітніх модулів та домашніх завдань, а також буде функціонувати чат учасників.

Навчання проходитиме у форматі гейміфікації, продовж кожного модулю учасники паралельно працюватимуть над навичками в експортній діяльності та навичками консалтингу. Один модуль вивчається впродовж одного місяця та передбачає: 2-денний офлайн інтенсив з іноземними тренерами,  лекційну складову, завдання командам, менторські сесії та груповий зворотній зв’язок за результатами модулю.

Кожна команда повинна обрати (самостійно або за допомогою менеджерів проекту) українські компанії у відповідному секторі на базі яких буде здійснюватися виконання завдання.

Впродовж навчання команди вестимуть щоденник досягнень та отримуватимуть бали, за активність і результативність, від компанії на базі якої виконують завдання та менторів. За результатами навчання та виконання домашніх завдань після кожного модулю буде формуватися рейтинг команд-учасниць та визначатиметься переможець.

Заключна частина

Інформація про учасників та переможців конкурсного відбору, поточні результати проходження програми, результати зворотного зв’язку, опитувань, отриманих в ході реалізації програми, а також фото та відеоматеріали, створені під час заходів, можуть бути використані Інститутом маркетингу Естонії, Офісом з просування експорту та партнерами програми на власних інформаційних ресурсах та у соціальних мережах.

Якщо маєте запитання або ж потребуєте додаткової інформації, будь ласка, зв’яжіться з нами по емейлу: anastasiia.krylova@outlook.com

Програма Train the Trainers розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту. Програма фінансується Державним департаментом США (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Seven”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.