Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом

Експортна історія успіху українських марочних коньяків

Тепер марочні коньяки від бренду «Таврія» куштують і в Польщі!

Скориставшись безкоштовною послугою Офісу Огляд перспективного ринку (з використанням  інформації з бази даних Євромонітор), директор з експорту Дому марочних коньяків «Таврія»  Віктор Здибель отримав аналітичну інформацію, яка допомогла:
–  Зрозуміти, що польській ринок алкогольних напоїв є привабливим;  
–  Виявити найбільших гравців ринку у відповідній категорії.

В аналітиці містилась інформація, зокрема, щодо найбільших гравців ринку в категорії (польських дистриб’юторів), тож директор з експорту зв’язався з потенційними партнерами, і після переговорів, які тривали близько 2-3 місяців, , було досягнуто домовленості про співпрацю.

«Наша компанія активно використовує в своїй роботі аналітичні дані щодо зовнішніх ринків, що дозволяє приймати обґрунтовані рішення. Проте потрібно обирати надійні джерела інформації. Одним з таким джерел є база даних Євромонітор. Проте доступ до таких джерел коштує дорого, тому відповідна безкоштовна послуга від Офісу – це чудова нагода, якою слід скористатись» – каже Віктор Здибель. І додає: «Раджу українським експортерам не боятись дивитись широко на зовнішні ринки, відкривати нові країни для експорту, не лише фокусуватись на традиційних і давно освоєних. Така стратегія дозволяє виходити на привабливі ринки з нижчою конкуренцією. Але для того, щоб приймати обґрунтовані рішення щодо вибору нового ринку та знайти там можливості, необхідно використовувати якісну статистичну і аналітичну інформацію».

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.