Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом

Учасники просунутого рівня Export Revolution завершують навчання в Естонії

Учасники Просунутого рівня програми Export Revolution Ukraine завершують фінальну частину навчання в м. Таллінн, Естонія. Перша частина програми передбачає посилений тренінг по переговорним практикам, візити до естонських підприємств для обміну досвідом (відповідно до побажань учасників курсу та напрямку діяльності підприємства), навчання та зустрічі в рамках Tallinn Marketing Week – щорічному форумі локальних та міжнародних фахівців з маркетингу та бізнесу.

Українська бізнес-делегація з у складі представників підприємств Kormotech (м. Львів), ТЕРРА ФУД (м. Київ), Едельвіка (м. Луцьк) та Євроформат (м. Київ) розпочали освітній тур з посиленого тренінгу «Переговорні практики» з тренером програми Арго Сільдве, під час якого пройшли типовий сценарій спілкування з потенційним партнером від стадії попередніх переговорів, складання комерційної пропозиції, декількох раундів зустрічей та підписанням контракту на поставку продукції. «Важливо звертати увагу на дрібниці, які, на перший погляд, можна легко проігнорувати, підписуючи контракт: умови поставки, деталі логістичних витрат і локальний маркетинг», – зазначив спікер.

Візити до великих естонських підприємств дали можливість не лише задати питання щодо особливостей ведення бізнесу в країнах ЄС, але і налагодити партнерські відносини.

Premia AS – один з лідерів естонського ринку продуктів харчування, які мають у своєму портфоліо торгові марки Premia, Eriti Rammus, Väike Tom, Van Toomas і Regatt (морозиво) та Capital, Maahärra і Viking (заморожені овочі та готові продукти харчування). Історія компанії розпочалась майже сто років тому, і сьогодні, завдяки грамотній експортній стратегії, продукцію компанії можна знайти на полицях супермаркетів у Фінляндії, Латвії, Литві та інших країнах Європи.

Baltika Group – провідний виробник модних брендів у країнах Балтії з головним офісом у Талліні, які мають та розвивають успішні міжнародні модні бренди: Monton, Mosaic, Baltman, Bastionі Ivo Nikkolo.

На завершення дводенної програми учасники туру приєднались до Tallinn Marketing Week, де пройшли навчання з маркетингу разом з експертами з Фінляндії, Великобританії, Данії, Латвії та Естонії. Попереду – ще 2 дні курсу.

Бажаєте пройти аналогічний курс ? Інформація про наступний набір та деталі  – за посиланням: https://epo.org.ua/export-revolution-ukraine/

 
Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.