Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом

Як відкрити магазин на Shopify за 15 хвилин: безкоштовний відеокурс від Укрпошти та USAID

 

Створити онлайн-магазин на Shopify за 15 хвилин, продавати свої вироби у 175 країн світу та мати більше 100 способів оплати товару. Отримати знання та побудувати глобальний бізнес на цій платформі може будь-який підприємець із будь-якого міста чи села України.

У четвертій частині безкоштовного освітнього онлайн-курсу E-Export School від Укрпошти та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» йдеться про онлайн-платформу Shopify, на якій нині понад 1 млн продавців, а за останній рік покупці зробили тут понад 200 млн покупок. Серед категорій на платформі – їжа та напої, одяг, косметика, ювелірні вироби, будинок і декор, електроніка, твори мистецтва. За оцінками експертів під час пандемії із 13 березня по 24 квітня кількість нових онлайн-магазинів на платформі Shopify виросла на 62%, ніж за попередні шість тижнів.

В порівнянні із іншими глобальними маркет-плейсами, на Shopify можна мати онлайн-магазин та одночасно пропонувати товари з нього на Amazon, eBay, Etsy, в соціальних мережах чи інших каналах продажу.

Про особливості створення онлайн-магазину на Shopify та його переваги серед інших у відеокурсі розповість експерт Євген Созанський, який має великий досвід продажів на ринках США, Канади та Європи, відкривав перші інтернет-магазини в Україні, а у 2013 році разом із партнером, запустив декілька успішних проєктів на платформі Shopify. Він розповідає про те, як відкрити онлайн-магазин, обрати стиль, налаштувати оплату, збільшити частоту та обсяг покупок, обрати найкращий способів оплати серед понад 100 варіантів.

Ще підприємці, які хотіли б відкрити кордони для продажів через e-commerce, дізнаються як зробити популярним магазин серед покупців інших країн та швидко зробити перші продажі в онлайн-магазині, ефективно організувати асортимент товарів, вивести магазин на першу сторінку Google та збільшити продажі без жодних витрат на рекламу, наростити кількість клієнтів і розширити канали продажів та інше.

Відомі українські бренди мають успішний досвід продажів на Shopify та у світі. Зокрема, Ugears, що виготовляє дерев’яні 3D-конструктори, Pix, який продає рюкзаки з LED-екранами, Lookhunter, який виготовляє одяг зі штучного хутра чи Vedanta, який спеціалізується на виробництві товарів для дітей.

Переглянути в повноекранному режимі

Нагадаємо, що 21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Ініціативу реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з кінопродакшеном Perfectionist. Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео, що виходитимуть щотижня протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти  та коротких довідників, які можна буде знайти на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти.


Довідково

E-Export School від Укрпошти — відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована Укрпоштою наприкінці 2016 року. Метою проєкту є через серію семінарів,  індивідуальні консультації допомогти представникам малого і середнього бізнесу продавати товари за кордон на онлайн-маркетплейсах та стати частиною глобального ринку e-commerce. За 4 роки Укрпошта провела більше 30 безкоштовних семінарів по Україні та долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів у якості партнера. Ініціатива стала частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export program». У 2019 році E-Export school отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми». Більше інформації про проєкт на сторінці у Facebook.

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) підтримує стартапи, малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також сприяє формуванню ефективної торгової політики, щоб забезпечити МСП можливістю скористатись перевагами від міжнародної торгівлі.

TECHBUREAU – це агенція соціальних і екосистемних проектів. Місія агенції – допомагати українським підприємцям побудувати успішний бізнес та вийти на міжнародні ринки. Команда агенції поєднує експертизу у стратегії, комунікаціях, маркетингу, освіті та міжнародній діяльності.

Perfectionist – це фільм-продакшен та креативна агенція, що базується в Києві. Працює над великими та малими продакшен проектами, маркетинговими активностями пов’язаними із відео маркетингом, виробляє відео-контент у великому масштабі.

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.