Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом
Січень 25, 2018

Індивідуальний консалтинг

Експерти Офісу з просування експорту розробили систему комплексного підходу до вирішення питань, пов’язаних із експортною діяльністю – починаючи із отримання розуміння готовності підприємства до зовнішньоекономічної діяльності, закінчуючи втіленням своїх ідей за допомоги обраних зовнішніх експертів.

Після проходження тесту ми запрошуємо компанії для продовження комунікації і отримання консультацій під час індивідуальної зустрічі із нашими фахівцями.

Експортна діагностика

Після проходження тесту ми запрошуємо компанії для продовження комунікації і отримання консультацій під час індивідуальної зустрічі із нашими фахівцями. Послуга полягає у проведенні GAP-аналізу за результатами тесту, що дозволить консультанту Офісу індивідуально розглянути потенціал компанії з урахуванням «білих плям» в її готовності до експорту та подальшим наданням якісних рекомендацій щодо дій, які допоможуть їх уникнути.

Експортне планування

Отримайте допомогу у розробці плану інтернаціоналізації вашого бізнесу. Якщо Ви чітко визначили, яку саме продукцію/послуги Ваша компанія зацікавлена експортувати, а також обрали для себе пріоритетні країни та профіль потенційного партнера на цих ринках, фахівці Офісу допоможуть спланувати подальші дії для вашої компанії. Ви отримаєте для себе персонального консультанта, який тісно співпрацюватиме із вашою компанією для проведення спільної роботи над плануванням виходу бізнесу на закордонні ринки.

На даному етапі ми допоможемо вам:

  • за потреби скорегувати ідеї та сфокусуватися на тих чи інших напрямках діяльності;
  • розробити покроковий план дій щодо виходу вашої компанії на закордонний ринок;
  • розібратися у різноманітті існуючих інструментів для інтернаціоналізації бізнесу та надати поради щодо їх практичного використання.

Визначення перспективного ринку для експорту

Пошук надійних партнерів, які зацікавляться продукцією/послугами підприємства, а також налагодження із ними співпраці — кропітка робота, яка потребує суттєвих фізичних і фінансових витрат.
Починати таку роботу треба з обрання ринку для експортної експансії. На цьому етапі будь-яке підприємство має задати ряд питань, відповіді на які дадуть розуміння про потенціал ринку. Чи є попит на запропоновану продукцію/послуги? Який рівень конкуренції існує на ринку?

Послуга передбачає надання відповідей на ці та інші питання шляхом аналізу статистичних даних, порівнюючи показники різних країн світу. У підсумку, консультанти Офісу допоможуть обрати найбільш придатний ринок для експортної експансії вашого підприємства.

Міжнародні державні закупівлі

З приєднанням України у травні 2016 року до Угоди СОТ про державні закупівлі (Government Procurement Agreement – GPA) для українських експортерів з’явився новий канал продажу – міжнародні публічні закупівлі.
Наразі українські компанії можуть брати участь у публічних закупівлях 45 країн-учасниць GPA на умовах недискримінації та рівного ставлення до місцевих й іноземних компаній.

Офіс надає консультаційні послуги в рамках використання механізму міжнародних публічних закупівель GPA.
Основна мета цих послуг – надати бізнесу інформацію про механізм міжнародних публічних закупівель, у тому числі Угоду СОТ про державні закупівлі (далі – Угода), проконсультувати щодо можливостей, які відкриває Угода для українського бізнесу та шляхи використання цього інструменту для самостійного опанування компанією нових експортних ринків.

Під час роботи консультант Офісу надасть рекомендації, що допоможуть Вам:

  • визначитись із цільової країною;
  • визначити код предмета закупівлі;
  • здійснювати релевантний пошук тендерів.

У результаті відповідної роботи консультанта Офісу Ви отримаєте усю необхідну інформацію та покрокові інструкції, що дозволять самостійно працювати із механізмом міжнародних публічних тендерів GPA.

Замовити послугу

Умови надання послуги
Враховуючи ризик необґрунтованої витрати ресурсів вашого бізнесу, послуга надається компаніям, які відповідають наступним критеріям:

  1. Належність підприємства до суб’єктів малого, середнього або великого підприємництва згідно з частиною 3 статті 55 Господарського кодексу України.
  2. Операційна діяльність протягом мінімум 3-х років.
  3. Кількість персоналу у штаті від 10 осіб.
  4. Наявність окремої структурної одиниці, що відповідає за зовнішньоекономічну діяльність із добрим володінням англійської мови.
  5. Наявність сертифікації виробництва та/або продукції/послуг.  
Потрібна допомога?
Напишіть повідомлення на export@epo.org.ua

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.