Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом
Травень 31, 2018

Інструкція по користуванню особистим кабінетом

Зміст:

  1. Реєстрація
  2. Вхід
  3. Данні користувача
  4. Додавання компанії
  5. Редагування компанії
  6. Додавання співробітників
  7. Послуги:
    1. Оцінка готовності
    2. Індивідуальний консалтинг
    3. Реєстрація на сорсинговій платформі (Sourcing)
    4. Enterprise Europe Network
  8. Реєстрація на події:
    1. Export Revolution Basic
    2. Торгова місія
    3. Освітній захід
    4. Рада з просування експорту

  1. Реєстрація

При першому вході в “Особистий кабінет” необхідно пройти процедуру реєстрації. Для цього:

    1. Перейдіть за посиланням або скористайтесь кнопкою «Реєстрація» в правому верхньому куті сайту.
    2. У формі реєстрації необхідно ввести ПІБ українською мовою та e-mail адресу.
    3. Після цього на вказану e-mail адресу повинен прийти лист з посиланням, за яким потрібно перейти для активації особистого кабінету.
    4. При переході за посиланням потрібно ввести пароль, який буде використовуватися для входу в особистий кабінет.
    5. Після його вводу Ви потрапите на сторінку користувача.
    6. Якщо Ви вже реєструвалися на заходи Офісу з просування експорту, або замовляли послуги, використовуючи свою e-mail адресу, інформація, яку Ви вводили підтягнеться у Ваш профіль автоматично.
      У випадку, якщо Вам не прийшов лист активації протягом 15 хвилин, перевірте папку “Спам”.
      Якщо у спамі лист відсутній, зверніться, будь ласка, на електронну адресу export@epo.org.ua.

  1. Вхід

Для входу в особистий кабінет перейдіть за посиланням або скористайтесь кнопкою «Вхід» в правому верхньому куті сайту. У формі входу необхідно ввести e-mail адресу та пароль, вказані при реєстрації. Після вводу даних Ви потрапите на сторінку користувача.

  1. Данні користувача

На сторінці користувача Ви маєте можливість завантажити своє фото (використовуйте розмір 400х400 px та формати jpg або png), змінити ПІБ, вказати стать, засоби зв’язку та додати згоду на отримання розсилок.

Для збереження змін необхідно натиснути кнопку «Зберегти зміни».

Неможливо змінити, або видалити основний e-mail, проте можливо додати інший e-mail, та встановити його як основний. При цьому повторюється процедура активації – на новий e-mail ви отримуєте посилання, за яким потрібно зробити перехід.

Також, на сторінці користувача можливо змінити пароль та здійснити вихід з особистого кабінету.

  1. Додавання компанії

На сторінці користувача є можливість додати компанію, у якій Ви працюєте. Для додавання натисніть кнопку «Додати компанію»

та заповніть форму.

Після додавання компанії на сторінці користувача з’явиться блок «Роль у компанії», де можливо змінювати інформацію про обійману посаду. Ви маєте можливість додавати декілька компаній.

При додаванні компанії, у випадку, якщо компанія вже існує в системі, співробітниками офісу буде проведена модерація, до закінчення якої використовувати компанію та змінювати інформацію про неї буде неможливо. Після проходження модерації Ви отримаєте лист-повідомлення.

  1. Редагування компанії

Для того, щоб перейти до редагування інформації про компанію необхідно обрати пункт «Додати інформацію про компанію» у сайтбарі «Мої компанії» який розташований справа.

Після цього Ви потрапите на сторінку компанії, де можливо додати логотип компанії (використовуйте розмір 400х400 px та формати jpg або png), загальну інформацію про компанію, вказати вид діяльності, зазначити УКТЗЕД, якщо компанія займається виробництвом товарів, вказати місцезнаходження та додати засоби зв’язку.

Для збереження змін необхідно натиснути кнопку «Зберегти зміни».

  1. Додавання співробітників

До кожної компанії є можливість додавати співробітників. У формі додавання співробітників, на сторінці компанії необхідно ввести ПІБ українською мовою та e-mail адресу. Після цього на вказану e-mail адресу повинен прийти лист з запрошенням та посиланням, за яким потрібно перейти для активації особистого кабінету.

Після активації контакту він з’явиться у сайтбарі «Мої колеги» і буде доступний для редагування.

Для переходу до редагування співробітника, на сторінці компанії потрібно натиснути на піктограму редагування. Поля на сторінці співробітника ідентичні полям на сторінці користувача.

Зверніть, будь ласка, увагу, що кожен співробітник має можливість редагувати інформацію як про компанію, так і про кожного співробітника компанії.

  1. Послуги

Для замовлення послуги у користувача повинна бути додана щонайменше одна компанія. У випадку, якщо користувач додав декілька компаній, замовлення здійснюється від активної компанії (активна компанія підсвічується зеленим кольором). Для пошуку необхідної послуги потрібно перейти на вкладинку «Послуги», знайти у списку необхідну послугу та натиснути на кнопку «Перейти».

  1. Оцінка готовності

    Заповніть необхідні данні, дайте відповіді на всі запитання та натисніть кнопку «Переглянути результати». Ви отримаєте результат у балах, та рекомендації щодо компетенцій, яких вам бракує для досягнення успіху.

  2. Індивідуальний консалтинг

    Для замовлення послуги компанія повинна відповідати наступним вимогам:

    • Річний товарообіг підприємства від 50 млн. грн.
    • Операційна діяльність протягом мінімум 3-х років
    • Кількість персоналу у штаті від 10 осіб
    • Наявність окремої структурної одиниці, що відповідає за зовнішньоекономічну діяльність із добрим володінням англійської мови
    • Наявність сертифікації виробництва та/або продукції/послуг

    *У випадку, якщо ніхто від компанії не проходив тест готовності замість кнопки «Перейти» ви отримаєте повідомлення про необхідність пройти тест.

    Для замовлення послуги заповніть необхідні данні та натисніть кнопку «Замовити послугу».

  3. Реєстрація на сорсинговій платформі (Sourcing)

    Для реєстрації у базі компанія/заявка на реєстрацію повинна відповідати наступним вимогам:

    1. Наявність англомовної версії веб сторінки компанії
    2. Відсутність очевидних граматичних та / або лексичних помилок у полі “General information about the Company”
    3. Наявність наступної інформації англійською мовою у полі “General information about the Company”:
      • коротка загальна інформація про вашу компанію та її історію (обов’язково)
      • пропозиція (продукт або послуга, що ви пропонуєте) (обов’язково)
      • будь-які можливі області застосування пропозиції (дана інформація не є обов’язковою)
      • експертиза або ноу-хау пов’язані із пропозицією (дана інформація не є обов’язковою)


    Для замовлення послуги необхідно заповнити форму англійською мовою. Після заповнення необхідно встановити чекбокс «Allow to show information in the sourcing database» та зберегти зміни – кнопка «Save changes». Після цього контактна особа, вказана у формі отримає підтвердження, що послуга замовлена, на основний e-mail, а заявка відправиться на модерацію працівникам офісу. Після модерації контактна особа отримає або зауваження до заповненої форми або підтвердження включення компанії до платформи експортерів.

    Окремо можна додати фото контактної особи та логотип компанії, на сторінках користувача та компанії, відповідно.

  4. Enterprise Europe Network

    Оберіть необхідний тип запиту/пропозиції.

    Заповніть необхідні данні англійською мовою та натисніть кнопку «Замовити послугу».

  1. Реєстрація на події:

Для реєстрації на події у користувача повинна бути додана щонайменше одна компанія. Реєстрація здійснюється від активної компанії (активна компанія підсвічується зеленим кольором). Є можливість одночасно зареєструвати декілька осіб, якщо вони додані до активної компанії. Потрібно перейти на вкладинку «Події» та обрати необхідний захід.

  1. Export Revolution Basic

    Для реєстрації потрібно заповнити форму англійською мовою та натиснути кнопку зареєструватися на захід. Після цього зареєстрованим особам надійде лист з посиланням на веб-портал з паролем для доступу.

    Якщо впродовж 10-15 хвилин Ви не отримали лист з активацією — будь ласка, перевірте папку СПАМ та внесіть адресата education@epo.org.ua до списку контактів. Якщо це не допомогло — пройдіть реєстрацію повторно.

  2. Торгова місія

    Для реєстрації потрібно заповнити форму. Поля з назвою українською мовою заповнюються українською, а поля з назвою англійською заповнюються англійською. Після заповнення натисніть кнопку “Зареєструватися на захід”.

    Після цього, особі, відповідальній за підготовку місії, надійде лист з подальшими кроками.

  3. Освітній захід

    Для реєстрації потрібно заповнити форму українською мовою та натиснути кнопку “Зареєструватися на захід”. Після цього зареєстрованим особам надійде лист-підтвердження.

  4. Рада з просування експорту

    Для реєстрації потрібно заповнити форму українською мовою та натиснути кнопку “Зареєструватися на захід”.

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.