Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом
Червень 18, 2018

Швидка реєстрація на сорсинговій платформі

Для реєстрації у базі компанія/заявка на реєстрацію повинна відповідати наступним вимогам:

  1. Наявність англомовної версії веб сторінки компанії
  2. Відсутність очевидних граматичних та / або лексичних помилок у полі “General information about the Company”
  3. Наявність наступної інформації англійською мовою у полі “General information about the Company”:
    • коротка загальна інформація про вашу компанію та її історію (обов’язково)
    • пропозиція (продукт або послуга, що ви пропонуєте) (обов’язково)
    • будь-які можливі області застосування пропозиції (дана інформація не є обов’язковою)
    • експертиза або ноу-хау пов’язані із пропозицією (дана інформація не є обов’язковою)

Для замовлення послуги необхідно зробити 4 простих кроки:

  1. Зареєструватися або увійти в особистий кабінет
  2. Додати компанію
  3. Знайти необхідну послугу
  4. Заповнити дані

  1. Реєстрація або вхід

При першому вході в “Особистий кабінет” необхідно пройти процедуру реєстрації. Для цього:

      1. Перейдіть за посиланням або скористайтесь кнопкою «Реєстрація» в правому верхньому куті сайту.
      2. У формі реєстрації необхідно ввести ПІБ українською мовою та e-mail адресу.

      3. Після цього на вказану e-mail адресу повинен прийти лист з посиланням, за яким потрібно перейти для активації особистого кабінету.

        У випадку, якщо Вам не прийшов лист активації протягом 15 хвилин, перевірте папку “Спам”. Якщо у спамі лист відсутній, зверніться, будь ласка, на електронну адресу export@epo.org.ua.

      4. При переході за посиланням потрібно ввести пароль, який буде використовуватися для входу в особистий кабінет.
      5. Після його вводу Ви потрапите на сторінку користувача.

        Якщо Ви вже реєструвалися на заходи Офісу з просування експорту, або замовляли послуги, використовуючи свою e-mail адресу, інформація, яку Ви вводили підтягнеться у Ваш профіль автоматично.

Якщо Ви вже реєструвалися в особистому кабінеті вам необхідно здійснити вхід. У формі входу необхідно ввести e-mail адресу та пароль, вказані при реєстрації. Після вводу даних Ви потрапите на сторінку користувача.

  1. Додавання компанії

На сторінці користувача є можливість додати компанію, у якій Ви працюєте. Для додавання натисніть кнопку «Додати компанію»

та заповніть форму.

Після додавання компанії на сторінці користувача з’явиться блок «Роль у компанії», де можливо змінювати інформацію про обійману посаду. Ви маєте можливість додавати декілька компаній.

При додаванні компанії, у випадку, якщо компанія вже існує в системі, співробітниками офісу буде проведена модерація, до закінчення якої використовувати компанію та змінювати інформацію про неї буде неможливо. Після проходження модерації Ви отримаєте лист-повідомлення.

  1. Знайти необхідну послугу

Для замовлення послуги у користувача повинна бути додана щонайменше одна компанія. У випадку, якщо користувач додав декілька компаній, замовлення здійснюється від активної компанії (активна компанія підсвічується зеленим кольором). Для пошуку необхідної послуги потрібно перейти на вкладинку «Послуги», знайти у списку необхідну послугу та натиснути на кнопку «Перейти».

  1. Заповнити данні

Форма заповнюється англійською мовою. Після заповнення необхідно встановити чекбокс «Allow to show information in the sourcing database» та зберегти зміни – кнопка «Save changes». Після цього контактна особа, вказана у формі отримає підтвердження, що послуга замовлена, на основний e-mail, а заявка відправиться на модерацію працівникам офісу. Після модерації контактна особа отримає або зауваження до заповненої форми або підтвердження включення компанії до платформи експортерів.

Окремо можна додати фото контактної особи та логотип компанії, на сторінках користувача та компанії, відповідно.


Ознайомитись з повним набором функцій особистого кабінету Ви можете за посиланням.

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.