Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом

Переговори для продажів. Головні нотатки з лекції

Як переконати клієнта обрати саме твій продукт серед багатьох інших пропозицій? Впевнені, це питання не дає спокою як експортерам, так і тим, хто працює на локальному ринку.
4 квітня під час лекції від Валерія Глубоченко ми поговорили про основи ефективних переговорів та те, як переговори перетворити у продажі.

Ділимося з вами головними порадами від спікера:

1. Спілкуйтесь з клієнтом у площині його задач, цілей, проблем, а не у площині вашого продукту та умов можливої угоди.
2. Не кваптесь з презентацією свого продукту. Під час спілкування з клієнтом зберіть якомога більше інформації, дізнайтесь про «критерії», яким має відповідати «ідеальний постачальник» з точки зору клієнта.
3. Ставте чіткі цілі для переговорів. Переговори заради переговорів – не варіант. Ціллю може бути договір на постачання тестової партії товару, продаж повного або часткового пакету ваших послуг. Головне – ваш бажаний результат має бути чітко сформований.
4. Ваша презентація – це не спосіб переконати, а інструмент для збору «критеріїв ідеального постачальника» з точки зору клієнта.
5. Одна з головних помилок під час переговорів – мало хто дійсно цікавиться клієнтом. Відійдіть від формату закритих запитань, використовуйте такі запитання, які дадуть вам інформативну відповідь. Чим більше ви задаєте професійних запитань, тим більша довіра до вас з боку клієнта і тим більше ви дізнаєтесь про його потреби.
6. Багато переговорів закінчуються невдачею через те, що потенційний постачальник не робить конкретної пропозиції клієнту. Конкретная пропозиція – чіткі терміни, об’єми, умови, особливості товару.
7. Якщо ви йдете на поступки клієнту не соромтесь просити щось взамін. Це можуть бути спеціальні умови оплати, вигідні вам, продаж додаткових аксесуарів, перегляд термінів доставки, тощо.
8. І звичайно, постійно аналізуйте себе. Після переговорів виділіть свої слабкі та сильні сторони, подумайте, що ви можете покращити чи змінити. Доволі проста порада, але часто про це забувають.
Сподіваємось, дані поради будуть корисними для вас. Бажаємо всім ефективних та взаємовигідних переговорів!
Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.