Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом
Березень 13, 2019

Міжнародні виставки та ярмарки

Як показує світовий досвід, майже всі компанії, які ведуть зовнішньоекономічну діяльність або тільки шукають шляхи віходу на зовнішні ринки збуту, використовують такий інструмент як участь у міжнародних виставках. Це найбільш ефективний засіб популяризувати компанію або бренд на цільовому ринку та прискорити процес продажів. Адже участь у виставці дає можливість знайти нових замовників та підтримувати стосунки із вже існуючими, а також представити не лише наявну лінійку продукції та послуг, а і вивести на ринок нові продукти, маючи змогу одразу отримати відгук потенційних покупців.
Також не варто забувати про дослідницьку роботу. Під час заходу ми маєте чудову нагоду провести розвідку на ринку і існуючих на ньому конкурентів, дізнатись про світові тренди та інноваційні технології виробництва і навіть знайти нові кадри.
З метою збільшення присутності українських компаній на міжнародних заходах, передбачена допомога малому та середньому бізнесу в організації участі у міжнародних виставхових заходах у складі Національних стендів та Колективних стендів України.
Участь у такому форматі надає можливість зменшити витрати грошових коштів та часу, а також отримати перевагу над конкурентами за у кількості відвідувачів за рахунок широкого асортименту на стенді та впізнаваності бренду країни.

Фінансова підтримка

Національні стенди

Організаційно-консультаційна підтримка

Колективні експозиції

Хто може взяти участь у виставці у складі Національного стенду?
Компанія-учасник не обов’язково має мати досвід експорту, однак повинна бути підготовлена до виходу на іноземний ринок. Підготовленість компанії включає: наявність інтернет сторінки на іноземній мові (англійською або ж мовою країни, до якої організовується місія), підготовлені рекламні матеріали також іноземною мовою, підготовлені зразки продуктів для обраного ринку, наявність працівника-учасника торгової місії зі знанням англійської мови (або перекладача), прорахована логістика та готова пропозиція для потенційного покупця, наявність сертифікатів у випадку деяких країн тощо.

Які критерії використовуються під час відбору країни для проведення виставок?

  • Данні щорічного опитування експортерів, яке проводить Державна установа «Офіс з просування експорту України».
  • Запити представників бізнесу, асоціацій та інших суб’єктів.
  • Аналітичні дані, отримані за використанням міжнародних формул та моделей, які показують перспективні українські товари та послуги на іноземних ринках в порівнянні з існуючою конкуренцією.
  • Наявність країн в Експортній стратегії України.

Які витрати несе компанія беручи участь в виставці?
Кожна компанія самостійно оплачує лише особисті логістичні витрати переліт, проживання харчування, візові витрати. Також сплачується реєстраційний сбір виставки (якщо передбачено в рамках виставки) і покриває витрати пов’язані з транспортуванням зразків, друкованих матеріалів та оренду додаткового обладнання, необхідного для розміщення зразків, буклетів тощо.

Етапи підготовки Національного стенду:

  • Оголошення відкритої реєстрації для українського бізнесу з обраних секторів, які бажають взяти участь у виставці.
  • Проведення освітнього заходу Export Talks щодо виходу на обраний іноземний ринок для компаній, зацікавлених у участі в складі національного стенду.
  • Перевірка зареєстрованих компаній на відповідність критеріям та на експортну готовність, яка проводиться шляхом особистого спілкування з компанією.
  • Формування остаточного переліку компаній.
  • Робота з українськими компаніями з підготовки до участі у виставці: маркетингові матеріали, супровід у візових питаннях (в разі необхідності), надання рекомендацій стосовно логістики (переліт, проживання) тощо.
  • Коммунікація з представниками місцевих державних структур, торгово-промислових палат, тощо для підвищення рівня обізнаності про участь українських компаній у заході.
  • Пре-брифінг для учасників стенду перед виставкою.
  • Участь у виставці.

 

Хто може взяти участь у виставці у складі Коллективної експозиції?
Будь-яке об'єднання (спілка, ассоціація, торгово-промислова палата, тощо) можуть звернутись за організаційно-консультаційною підтримкою до Офісу з просування експорту України при плануванні участі українських

Які витрати несе компанія беручи участь в виставці?
Кожна компанія самостійно оплачує лише особисті логістичні витрати переліт, проживання харчування, візові витрати. Також сплачується реєстраційний сбір виставки (якщо передбачено в рамках виставки) і покриває витрати пов’язані з транспортуванням зразків, друкованих матеріалів та оренду додаткового обладнання, необхідного для розміщення зразків, буклетів тощо.
Етапи підготовки Національного стенду:

  • Оголошення відкритої реєстрації для українського бізнесу з обраних секторів, які бажають взяти участь у виставці.
  • Проведення освітнього заходу Export Talks щодо виходу на обраний іноземний ринок для компаній, зацікавлених у участі в складі національного стенду.
  • Перевірка зареєстрованих компаній на відповідність критеріям та на експортну готовність, яка проводиться шляхом особистого спілкування з компанією.
  • Формування остаточного переліку компаній.
  • Робота з українськими компаніями з підготовки до участі у виставці: маркетингові матеріали, супровід у візових питаннях (в разі необхідності), надання рекомендацій стосовно логістики (переліт, проживання) тощо.
  • Коммунікація з представниками місцевих державних структур, торгово-промислових палат, тощо для підвищення рівня обізнаності про участь українських компаній у заході.
  • Пре-брифінг для учасників стенду перед виставкою.
  • Участь у виставці.

Як можна дізнатися про організацію Коллективного або Національного стенду та зареєструватися на участь?
Вся інформація стосовно організації новий торгових місій з’являється на офіційній інтернет сторінці Установи (новини, календар подій), а також сторінці у Facebook. Також Установа проводить інформаційну розсилку серед компаній.

Якщо бажаєте отримувати таку інформацію – підпишіться, будь ласка, на розсилку.

Також Ви можете заповнити форму для компаній претендентів на участь у виставках, що знаходиться нижче.

Якщо маєте запитання або необхідна додаткова інформація, будь ласка, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом:

opportunities@epo.org.ua

Переглянути торгові місії

Переглянути виставки

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.