Введіть e-mail адресу вказану при реєстрації
Інструкція по користуванню особистим кабінетом
Березень 10, 2017

Торговельні місії

Торгова місія – це ефективний інструмент, який допомагає підготовленим до експорту компаніям виходити на нові ринки, або ж збільшувати об’єми експорту до вже відкритих ринків.

Що включає в себе торгова місія?
Торгова місія в середньому триває не більше трьох днів під час яких українські компанії мають проводять заздалегідь організовані зустрічі з локальними та іноземними представниками бізнесу, потенційними дистриб’юторами, ритейлерами тощо, а також відвідують місцеві підприємства, представництва компаній в рамках налагодження нових контактів та набуття досвіду. Деякі торгові місії також включають проведення двостороннього торговельно-економічного форуму, в якому приймають участь представники уряду України та другої сторони.
Основні складові торгової місії:

  • Аналітика країни та обраних секторів, до якої планується торгова місія;
  • Цільові бізнес-зустрічі з потенційними покупцями, сплановані окремо для кожної компанії-учасника;
  • Ділові зустрічі з представниками локальних асоціацій, організацій
  • Участь у заході з представниками уряду України та приймаючої сторони в рамках форуму (в залежності від країни).

Чому варто взяти участь у торговій місії?
Торгова місія – це чудова можливість для компанії ознайомитися з ринком іншої країни та його особливостями зсередини. Участь у місії дозволяє представникам українського бізнесу налагодити нові контакти з потенційними покупцями, дізнатися від міжнародного консультанта яку стратегію краще використовувати на обраному ринку, подивитися на свій продукт або ж послугу та проаналізувати його переваги та недоліки з перспективи представників бізнесу іншої країни. Отримана під час торгової місії інформація дасть краще розуміння ринку та частково зменшить ризики, на які компанія наражається під час виходу на ринок.

Як проходить торгова місія?
Організація та проведення торгової місії складаються з таких етапів:

  • Підготовка комплексного аналізу іноземного ринку по окремих секторах у співпраці з професійним іноземним консультантом з питань бізнесу / торгівлі, який спеціалізується на просуванні іноземного бізнесу в обраній країні. Такий аналіз проводиться з ціллю вибрати продукти/послуги, що матимуть реальний потенціал на ринку.
  • Залучення до організації торгової місії іноземних торгово-промислових палат, асоціацій та інших організацій.
  • Оголошення 2-тижневої відкритої реєстрації для українського бізнесу з обраних секторів, які бажають взяти участь в торговій місії.
  • Проведення освітнього заходу Export Talks щодо виходу на обраний іноземний ринок для осіб зацікавлених участю у торговій місій.
  • Перевірка зареєстрованих компаній на відповідність критеріям та на експортну готовність, яка проводиться шляхом особистого спілкування між компанією за участі іноземного консультанта.
  • Формування остаточного переліку учасників торгової місії.
  • Робота з українськими компаніями з підготовки до торгової місії.
  • Організація персоналізованих бізнес зустрічей у тісній кооперації з іноземним бізнес-консультантом.
  • Пре-брифінг для бізнес делегації перед торговою місією.
  • Торгова місія.

Хто може взяти участь у торговій місії?
Взяти участь у місії може будь-яка українська компанія, що представляє один з перспективних секторів, зазначених у Експортної стратегії України (Дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі) на 2017-2021 роки, що знаходиться в додатку внизу сторінки. Компанія-учасник не обов’язково має мати досвід експорту, однак повинна бути підготовлена до виходу на іноземний ринок. Підготовленість компанії включає: наявність інтернет сторінки на іноземній мові (англійською або ж мовою країни, до якої організовується місія), підготовлені рекламні матеріали також іноземною мовою, підготовлені зразки продуктів для обраного ринку, наявність працівника-учасника торгової місії зі знанням англійської мови (або перекладача), прорахована логістика та готова пропозиція для потенційного покупця, наявність сертифікатів у випадку деяких країн тощо.

Звертаємо Вашу увагу, що до участі в торговій місії не допускаються компанії, що торгують сировиною – лише продукти з доданою вартістю.

Як можна дізнатися про організацію торгової місії та зареєструватися на участь?
Вся інформація стосовно організації новий торгових місій з’являється на офіційній інтернет сторінці Установи (новини, календар подій), а також сторінці у Facebook. Також Установа проводить інформаційну розсилку серед компаній.

Якщо бажаєте отримувати таку інформацію – підпишіться, будь ласка, на розсилку.

Також Ви можете заповнити форму для компаній претендентів на участь у торговій місії, що знаходиться нижче.

Які критерії використовуються під час відбору країни для проведення торгової місії?

  • Данні щорічного опитування експортерів, яке проводить Державна установа «Офіс з просування експорту України».
  • Запити представників бізнесу, асоціацій та інших суб’єктів.
  • Аналітичні дані, отримані за використанням міжнародних формул та моделей, які показують перспективні українські товари та послуги на іноземних ринках в порівнянні з існуючою конкуренцією.
  • Наявність країн в Експортній стратегії України.

Які витрати несе компанія беручи участь в торговій місії?
Кожна компанія самостійно оплачує лише особисті логістичні витрати переліт, проживання харчування. Також покриває кошти пов’язані процесом отримання візи (наприклад візовий збір).

Якщо маєте запитання або необхідна додаткова інформація, будь ласка, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом:

opportunities@epo.org.ua

Переглянути торгові місії

Переглянути виставки

Йде завантаження. Це може зайняти деякий час.